سیمرغ اس ام اس

سیمرغ اس ام اس

چگونه با گوگل ترندز به کسب و کار خود رونق دهیم؟

 پایان هر سال میلادی گوگل کتابچه ای منتشر می کند که در آن رفتارها و علایق مردم کشورهای مختلف براساس کلماتی که در گوگل جست و جو کرده اند، مشخص می شود. این اطلاعات می تواند برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل مختلف بسیار مفید باشد. شما نیز می توانید از طریق آدرس اینترنتیGoogle.com/trends/explore به رفتارها و علایق مردم کشورهای مختلف در جستجوهایشان دسترسی داشته باشید و بازار هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید.

 Google Trends یکی از ابزارهای مفید شرکت گوگل است که از طریق آن می توان نیازها و رفتارهای مخاطبان خدماتی را که ارائه می دهیم، تحلیل کنیم. هدف اولیه گوگل از ارائه این محصول، نمایش روند بازار برای فروش محصولات مختلف و ارائه اطلاعات آماری در زمینه مسائل پزشکی و اجتماعی بود. اما با گذشت زمان ابزارهای Google Insights و Google Trends با هم ادغام شدند و در حال حاضر استفاده از این ابزار کاربردهای وسیع تری پیدا کرده است.

امکاناتی که گوگل ترندز فراهم می کند عبارتند از:

مقایسه میزان جست و جوی کلمات کلیدی مختلف در بازه زمانی مشخص.

نمایش نقشه جغرافیایی و مشخص کردن مکان جست و جوکنندگان براساس کشور، استان وشهر.

پیشنهاد کلمات کلیدی مشابه که کاربران آن ها را جست و جو می کنند.

پیش بینی میزان جست و جوی کلمات کلیدی در آینده براساس اطلاعات سال های قبل.

نمایش کلمات کلیدی که بیشترین رشد را در ماه های اخیر داشته اند.

علایق و افکار مردم در شهرها و کشورهای مختلف براساس کلمات کلیدی که در بازه های زمانی مختلف جست و جو می کنند.

در ادامه چند مثال در زمینه کاربردهای گوگل ترندز ارائه می شود تا بیشتر با این ابزار آشنا شوید:

مثال 1: شما می خواهید داروی جدیدی در زمینه جلوگیری از ریزش مو تولید کنید، می خواهید در مورد میزان فروش این دارو در کشور تحقیق کنید. برای چنین کاری کلمات کلیدی ریزش مو، کاشت مو و جلوگیری از ریزش مو را مورد بررسی قرار می دهیم.

اطلاعات به دست آمده عبارتند از:

کلمه کلیدی "ریزش مو" جست و جوی بالایی دارد و روند جست و جوی آن رو به رشد است. همچنین "کاشت مو" نیز رشد قابل توجهی داشته است.

بیشترین جست و جوی عبارت "کاشت مو" به ترتیب در شهرهای کرمانشاه، تهران، همدان، اهواز، شیراز، کرج و تبریز وجود دارد و بیشترین جست و جوی عبارت "ریزش مو" در همدان، شهرکرد، ارومیه، تبریز و اردبیل است.

علاوه بر کلمات فوق، کاربران کلماتی مانند: "دکتر کاشت مو"، "روش کاشت مو"، "کلینیک کاشت مو"، "کاشت مو طبیعی"، "مرکز کاشت مو"، "درمان ریزش مو"، "جلوگیری ریزش مو"، "علت ریزش مو"، "شامپو ریزش مو"، "تقویت مو" و... جست و جو می کنند.

بیشترین جست و جوی عبارات مرتبط با ریزش مو در فصل پاییز صورت می گیرد. (تحقیق در مورد علت این موضوع می تواند جالب باشد(.

مثال 2: فرض کنیم که شما تمایل دارید که یک برند جدید در زمینه دوربین مداربسته تولید یا به کشور وارد کنید و قبل از انجام چنین کاری می خواهید بدانید که چند مشتری بالقوه برای این کار وجود دارد و در چه زمانی از سال بیشترین فروش را خواهید داشت. همچنین ممکن است بخواهید در مورد این که در کدام استان می توانید فروش بهتری داشته باشید تحقیق کنید. برای انجام چنین کاری می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی دوربین مداربسته و نصب دوربین مدار بسته در ابزار Google Trends روند جست و جوی عبارات فوق را بررسی کنید و اطلاعات جالبی به دست آورید. پس از بررسی این عبارات در گوگل نتایج زیر حاصل میشود:

نیاز جامعه به دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۹ تا کنون رشد بسیار زیادی داشته است و کماکان روند رشد آن ادامه دارد.

برخلاف تصور اولیه، بیشترین تقاضا برای خرید و نصب دوربین مداربسته در استانهای آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و قم وجود دارد و تهران در رتبه هفتم قرار دارد.

میزان جست و جوی عبارت دوربین "مدار بسته" از دوربین "مداربسته" بیشتر است، یعنی اکثر افراد بین کلمات مدار و بسته فاصله می گذارند. افرادی که بین کلمات مدار و بسته فاصله می گذارند در استان های مرکزی، اردبیل، مازندران، همدان، زنجان، خراسان رضوی و قزوین قرار دارند و تهرانی ها این عبارت را کم تر جست و جو می کنند.

کلمه کلیدی "نصب دوربین مداربسته" تنها در تهران جست و جو می شود.

جست و جوی عبارت "آموزش دوربین مداربسته" در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و افراد زیادی به دنبال یادگیری نصب دوربین مداربسته هستند.

با توجه به اطلاعات فوق می توانید برنامه ریزی مناسبی برای نحوه تبلیغات و معرفی کالای خود داشته باشید و بهتر با طرز فکر و نیازهای جامعه آشنا شوید.

 

همچنین می توان با استفاده از گوگل ترندز در مورد مسائل اجتماعی و پزشکی تحقیق کرد. به عنوان مثال بررسی میزان رشد سرطان در سال های اخیر در ایران و مقایسه آن را با کشورهای دیگر و یا بررسی روشهای تبلیغاتی در کشورهای مختلف. برای مشاهده آمار دقیق تعداد جست و جوی کلمات کلیدی می توان از ابزار keyword planner استفاده کرد که در مقالات بعدی در مورد آن بحث خواهد شد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com

 


google trends

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 خرداد 1394ساعت 14:38 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1162 | |

راهکارپیامکی جدید 94برای فروشگاه های لباس

 مهمترین قسمت یك فروشگاه، ویترین آن است وشما را با یک نگاه معرفی می‌كند. هم چنین قیمت‌های شما و به طور کل ارزش اجناس‌تان، تعیین‌كننده‌ی مدل دكور شما خواهد بود. عرضه برندها و مارک‌های مشهور باید در دكوری درخور نام این برندها باشد و این دقیقا مرز بین لوكس بودن یا معمولی بودن بوتیک شما است. با تقسیم نمودن مشتریان بە مشتریان فعلی، مشتریان از دست رفته و مشتریان بالقوه می توان راهبردمتفاوت را در جهت افزایش فروش مطرح کرد.

ثبات مشتریان فعلی (حفظ و نگهداری مشتریان وفادار)

در شرایط رکود و رونق بازار، شرکت ها باید از مشتریانی کە با آن ها دارای روابط می باشند حفاظت و نگهداری نمایند. از دست دادن چیزی کە داریم بسیار رنج آورتر از چیزی است کە تاکنون نداشته ایم. احتمال تکرارخرید مشتریان فعلی ۲۵ برابر بیشتر از مشتریانی است کە تاکنون هیچ خریدی از شما نداشته اند. در کل فروشنده باید بداند کە ایجاد ارتباط با مشتری فعلی بسیار آسانتر از سایرمشتریان است.

با مشتریان قدیم وفعلی خود ارتباط برقرار کنید، اگر بە عنوان یک نیروی فروش، بیش از شش ماه با مشتریان ارتباط نداشته باشید دیگر نباید بە آن ها بە عنوان مشتری نگاه کنید (مثلا با استفاده از سامانه پیام کوتاه مشتریان خودرا از اجناس جدید با خبر سازید، از خریدشان تشکر کنید...).اما بطور کلی و بطور مستقیم بە عنوان بخشی از راهکار حفظ و نگهداری باید با هریک از مشتریان خود حداقل دوبار درسال در تماس باشید. 

دریچه ی پیشنهادات، انتقادات را به روی مشتریان باز بگذارید بعنوان مثال از آنها بخواهید شمارا از کیفیت جنس خریداری شده ویا حتی نارضایتی خود با ارسال پیامکمطلع سازند.

به عنوان آخرین قدم، تبلیغات برای بوتیک را فراموش نکنید. یکی از پرطرفدارترین وداغترین روش‌های تبلیغات، تبلیغات از طریق اینترنت و بویژه شبکه‌های اجتماعی است. اگر بتوانید مشتریان خود را از طریق اینترنت و به طور کل روش‌های غیر فیزیکی جذب کنید، هم در وقت صرفه‌جویی کرده‌اید و هم در هزینه.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی در خدمت ایرانیان می باشد.سامانه پیام کوتاه سیمرغ، بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com

 

سیمرغ اس ام اس

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394ساعت 12:39 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1129 | |

چگونه با اینستاگرام بازاریابی اینترنتی کنیم؟

 اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی ماهیت یک برند به طور تصویری است. یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است و به همین دلیل بستر مناسبی برای تبلیغات و افزایش مشتریان برای کسب و کارها می‌باشد. با توجه به دسترسی آسان و فعال بودن این شبکه قدرتمند و پر طرفدار شاهد حضور کاربران ایرانی بسیار زیاد و همچنین شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در این شبکه اجتماعی هستیم بطوریکه سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و مراکز درمانی و عمومی دولتی و خصوصی و همچنین افراد مشهور بسیاری در اینستاگرام دیده می شوند....

ادامه مطلب

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 17 خرداد 1394ساعت 15:24 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1078 | |

تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید

 بازاریابی و تبلیغات پیامکی مدت زیادی نیست که یکی از المان های اصلی تبلیغات شده است و یکی از ابزار های جدید در زمینه بازاریابی به حساب می آید. اما نوپا بودن، نتوانسته جلوی استفاده و استقبال بسیار بالای صنایع و مشاغل، از این روش بازاریابی را بگیرد.

میزان تاثیر زیاد  و هزینه کم، از اصلی ترین عوامل رشد سریع بازاریابی پیامکی هستند که توانسته اند توجه افراد و سازمان های مختلف را جلب کنند. اما با این وجود، ...

ادامه مطلب


 simorghsms

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 16 خرداد 1394ساعت 12:49 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1214 | |

تبلیغات اینترنتی با ایمیل ( Email Marketing )

 این روزهای بحث بازاریابی الکترونیکی بسیار داغ است. یکی از روش های بازاریابی الکترونیکی بازاریابی با ایمیل یا ایمیل مارکتینگ است . ارسال یک ایمیل به چندین میلیون نفر در سرتاسر کشور جهت معرفی محصولات و یا خدمات شرکت و یا معرفی وب سابت خود وتشویق مشتری جهت بازدید وبالا بردن بازدید از سایت  در جهت بازاریابی با ایمیل می باشد ، ارتباط با مشتری از طریق ایمیل بازاریابی مستقیمی برای معرفی محصول و یا خدمات به مردم است .

شما خودتان زمان و محتوای پیغامتان را تعیین می کنید. ایمیل یک ابزار عالی ومستقیم برای دنبال کردن عملیات بازاریابی از راه دور است و بنابراین... 


سیمرغ اس ام اس

 

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 12 خرداد 1394ساعت 18:40 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1143 | |

ارسال پيام كوتاه فقط 10/5

 ارسال پیام تبلیغاتی و اطلاع رسانی  خود را به ما بسپارید

تبلیغاتی هدفمند و ارزان برای کسب مشتری بیشتر

برای هرپیام ارسالی فقط 105 ریال بپردازید

با گزارش کامل از تعداد پیام های ارسالی

ارسال بالک اس ام اس، ارسال پیام کوتاه به کل کشور به تفکیک استان، شهر، کد پستی، سن، جنسیت، بانک مشاغل، همراه اول و ایرانسل

فقط کافی است با ما تماس بگیرید

 متن پیام خود را به ما بدهید.

بازار هدفتان را مشخص کنید تا ما برای شما تبلیغات را انجام دهیم

مشاوره رایگان ما را در انتخاب بازار هدف و تهیه متن اس ام اس خواهید داشت

تلفن: 01732229441

همراه: 09111196076

ایمیل: simorghcrm@gmail.com

 

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 12 خرداد 1394ساعت 12:49 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1141 | |

لیست سیاه مخابراتی چیست؟

 لیست سیاه به شماره هایی گفته میشود که مخاطب (صاحب خط) از مخابرات درخواست کرده باشد که پیام های تبلیغاتی را دریافت نکند. از سی و سه میلیون مشترک همراه اول فقط ۱۱% عدم تمایل خود نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی انبوه را اعلام کرده بودند که این درصد در سال 94 افزایش چشم گیری کرده است...

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 11 خرداد 1394ساعت 14:33 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1206 | |

سیمرغ در یک نگاه

 شرکت آرمان گستر سیمرغ در تاریخ 8 آبان ماه سال 1390 با هدف مطالعه و تثبیت بازار کالا با استفاده از فن آوری و آموزش تبلیغات تشکیل شد. و در 16 اردیبهشت 1391 به طور رسمی پا به عرصه دنیای تجارت ایران زمین نهاد و در شاخه دیجیتال و فناوری اطلاعات فعالیت های خویش را در پی گرفت. این گروه که تحت نام سیمرغ به یک مجموعه واحد تبدیل گشته است همواره تلاش دارد تا با ارائه خدماتی نو و کیفیتی ممتاز در محصولات خود نیازهای جامعه را جوابگو باشد

شرکت سیمرغ در طی این مدت روندی کاملا رو به رشد و منطبق بر اصول کاری را تجربه نموده و با خلق و تولید نرم افزارهای قدرتمند و انعطاف پذیر در زمینه های مختلف، جوابگوی نیازهای بازار است

این شرکت با پیاده سازی اصول CRM در پی ایجاد پل ارتباطی محکم با مشتریان خود است تا هر گونه ایراد و نقص احتمالی را بدین صورت برطرف و پذیرای پیشنهادات و انتقادات تمامی مشتریان خود می باشد چرا که شعار اصلی شرکت The customer is the king (مشتری پادشاه است) بوده و بر پایه آن واحد روابط امور با مشتریان به صورت جدی و پیگیر، جوابگوی 24 ساعته هرگونه مطلبی از سوی مشتریان خود می باشد. و با خلق نرم افزارهای جدید و ارائه خدمات و محصولات خاص در توسعه وگسترش فعالیت های تجاری، اقتصادی، فرهنگی و علمی مشتریان خود گام بلندی را برداشته تا اثربخشی اهداف مشتریان خود را در جامعه تحکیم و تضمین نماید 

برای دیدن سایت ما اینجا را کلیک کنید

www.simorghsms.com

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 11 خرداد 1394ساعت 16:00 توسط گروه سیمرغ | تعداد بازديد : 1103 | |


صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد